Vi søker etter en engasjert frivillighetskoordinator i 50% fast stilling som skal være med å bistå og avlaste styret i den daglige driften av LRKH.
Arbeidsoppgaver
- vedlikehold og oppdatering av medlemslister og datasystemer
 - arbeid med medlemsarkiv
 - bistå ved innkjøp og vedlikehold av utstyr mm.
 - undervisning ved medlemskvelder og eksterne kurs
 - oppdatere nettsider og sosiale medier
 - diverse andre administrative oppgaver
 
Kvalifikasjoner
- har minimum 3-årig utdanning fra universitet eller høgskole. Dokumentert erfaring kan kompensere for formell utdannelse.
 - har minst tre års arbeidserfaring
 - ønskelig med erfaring med frivillighet eller erfaring fra organisasjonsarbeid
 - ønskelig med kompetanse innen førstehjelp, minimum tilsvarende videregående førstehjelp, og erfaring med opplæring/undervisning i førstehjelp
 - ønskelig med skredfaglig kompetanse, minimum tilsvarende videregående skredkurs
 - ønskelig med brekompetanse, minimum tilsvarende grunnkurs
 - ønskelig med kompetanse på søk- og redning, minimum tilsvarende LSOR
 - ønskelig med god kjennskap til organisasjonen LRKH
 - gode IT-kunnskaper
 - god muntlig og skriftlig norsk fremstillingsevne
 - har førerkort kl. B
 - ønskelig med truckførersertifikat
 
Personlige egenskaper
- Du identifiserer deg med Røde Kors sine verdier.
 - Du er løsningsorientert og har god gjennomføringsevne.
 - Du er utadvendt og trives i kontakt med andre mennesker.
 - Du er teamorientert, samtidig som du evner å arbeide selvstendig og systematisk med egne arbeidsoppgaver.
 
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Søknadsfrist: 10. mai 2024. Søknader sendes inn via Webcruiter. Fullstendig stillingsannonse finner du her: Annonse - Webcruiter
