Vi søker etter en engasjert frivillighetskoordinator i 50% fast stilling som skal være med å bistå og avlaste styret i den daglige driften av LRKH.
Arbeidsoppgaver
- vedlikehold og oppdatering av medlemslister og datasystemer
- arbeid med medlemsarkiv
- bistå ved innkjøp og vedlikehold av utstyr mm.
- undervisning ved medlemskvelder og eksterne kurs
- oppdatere nettsider og sosiale medier
- diverse andre administrative oppgaver
Kvalifikasjoner
- har minimum 3-årig utdanning fra universitet eller høgskole. Dokumentert erfaring kan kompensere for formell utdannelse.
- har minst tre års arbeidserfaring
- ønskelig med erfaring med frivillighet eller erfaring fra organisasjonsarbeid
- ønskelig med kompetanse innen førstehjelp, minimum tilsvarende videregående førstehjelp, og erfaring med opplæring/undervisning i førstehjelp
- ønskelig med skredfaglig kompetanse, minimum tilsvarende videregående skredkurs
- ønskelig med brekompetanse, minimum tilsvarende grunnkurs
- ønskelig med kompetanse på søk- og redning, minimum tilsvarende LSOR
- ønskelig med god kjennskap til organisasjonen LRKH
- gode IT-kunnskaper
- god muntlig og skriftlig norsk fremstillingsevne
- har førerkort kl. B
- ønskelig med truckførersertifikat
Personlige egenskaper
- Du identifiserer deg med Røde Kors sine verdier.
- Du er løsningsorientert og har god gjennomføringsevne.
- Du er utadvendt og trives i kontakt med andre mennesker.
- Du er teamorientert, samtidig som du evner å arbeide selvstendig og systematisk med egne arbeidsoppgaver.
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Søknadsfrist: 10. mai 2024. Søknader sendes inn via Webcruiter. Fullstendig stillingsannonse finner du her: Annonse - Webcruiter